lunes, 20 de octubre de 2014

Basescu o iubeste pe Udrea

Aseara (19 oct 2014), intamplarea a facut sa fiu martor al unei emisiuni - interviu pe tvr 1, moderata de doi jurnalisti, un barbat si o femeie (probabil ca dupa nume i-as recunoaste, dar dupa figura nu), emisiune care avea ca invitat pe Elena Udrea.
La un moment dat (emisiunea se apropia de sfarsit), jurnalistul a intrebat-o pe Elena Udrea ceva pe tema arhicunoscutei supozitii unei relatii de iubire, ce ar exista intre Basescu si Udrea.

Am adus tema asta aici, in blogul meu, si datorita faptului ca in pagina Elenei Udrea, pagina in care pana mai alaltaieri puteam comenta, da "like"-uri sau "compartir" (cuvant pe care limba romana ar face bine sa il adopte) si din care cineva sau ceva, m-a exclus, lasandu-mi acces doar la actiunea de "compartir" (de a redistribui adica, un post sau altul, ceea ce, e mai mult decat nimic, asa ca voi folosi macar atat cat mi se permite.Astfel, nemaiputand sa opinez acolo, in pagina Elenei Udrea , mi-am luat de lucru . . . pentru "acasa".

Tema asta cu "iubirea", cu misterele de nepatruns ale unei sau altei relatii "bi-laterale" este o tema care "prinde" bine la o imensa majoritate de . . . "cascatori de gura".




E destul daca re-amintim povesti din astea, mai de "ultima generati" care au hranit imaginatia "publicului larg", precum "Clinton-Levinski", apoi seful acela al nu mai stiu ce Banci Mondiale, si cate si mai cate.

Omul marsav din fire, foloseste aceasta "arma" atunci cand ramane fara argumente (unii raman extrem de repede sau . . . nici nu au, nici nu au avut vreodata).

Basescu o iubeste pe Elena Udrea, atata cat o iubesc si eu, adica . . . de o maniera extrem de apropiata aceee care se numeste "ca pe copilul meu".
Romanul (nu numai el, dar parca el intr-o masura . . . fara masura) nu stie diferentia intre "iubire" si "dragoste" (si nici nu da semne ca s-ar preocupa intelege).
Ma uitam la Udrea, aseara, si imi dau seama ca astfel de intrebari te lasa fara cuvinte, nu pentru ca ar purta in ele vreun sambure de adevar, ci pentru ca este vorba de lucruri pe care niciodata nu le stiu mai mult decat doi.
Judecata (rationarea) sexista, desi este stramba, desi este asemeni unui etalon-metru construit din elastic, este insa atat de ieftina, incat "diploma" pentru a deveni un astfel de "judecator", un judecator care rationeaza cu orice alta parte a corpului in afara de ceea ce numim "minte", diploma asta, zic, este cel mai usor de obtinut iar "datul cu parerea" este una dintre cele mai accesibile profesiuni.

Udrea are viata grea, mai ales pentru ca mintea ei (ea, ca persoana) este ambalata intrun ambalaj pe care subconstientul romanesc, pre-judecata romaneasca) il plaseaza in alta postura decat in postura pe care Udrea si-a construit-o si, pentru asta, o si merita.
Comportamentul, felul de a gandi si vorbi, mintea Elenei Udrea, ma obliga (asa cum ma obliga sahul, atunci cand mut, sa aleg cea mai buna mutare de care sunt capabil) sa ii dau votul meu,

Suntem de gandire compatibila si nu pot sa nu ii doresc, cu dragoste, tot binele din lume, cum spuneam, asa cum il doresc propriilor mei copii.
Basescu o iubeste pe Elena Udrea cu aceeasi dragoste pe care, acelasi Basescu o iubeste pe Elena Basescu (si pe sora ei).

No hay comentarios:

Publicar un comentario